17.05.2010

In memoriam .. .

Somn uşor, vechi prieten ...




3 comentarii:

DeeDee spunea...

Condoleante!

Anonim spunea...

Au trecut ceva zile de pe 17.05.2010.
Nici nu am bagat de seama! Dar astazi privind pe blogul tau nu stiu ce a facut sa-mi curga lacrimile:
-modul in care ti-ai luat adio de la,,prieten"
-constatarea ca ti-a fost drag
-sensibilitatea ta(desi vrei sa pari dur)
-sau pur si simplu poza lui(nota 10 pt. ea)

Anonim spunea...

am intrat din pura curiozitate azi...sa imi mai "clatesc" putin ochii..nu te-am mai "vizitat" de mult ..imi pare rau pt piki,si catelusa mea a murit anul trecut dupa 18 ani de viata..(o cunosteai :)).PS : stiu ca te-a iertat pt toate "chinurile" la care a fost supus, si ca ti-a fost CEL MAI BUN PRIETEN pana in ultima clipa.sper ca nu te-am intristat.