18.10.2009

Bubu de toamna (Bubu VI)


Am primit de curand reclamatii. Reclamatii nu critici! Cum ca nu am mai pozat buburuze.
Oare ce cred unii oameni ca buburuzele cresc in copaci? .... Ei bine ... poate chiar cresc in copaci, dar nu se gasesc cand vrei si unde vrei.
Oricum am facut un efort si le-am cautat. In septembrie. Si le-am si gasit. Si acum le-am pozat.
Deci Irina: "La Multi Ani"; normal ca iar nu mai stiu cand e ziua ta, dar am pentru tine varianta mare ... sorry.

Mai are cineva reclamatii de facut?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ziua Irinei e pe 19 mai.. asa ca fa-ti stoc de pozne cu bubu :))

Irina Stresina spunea...

Deci: 1. Multumex! Ma simt mult mai fericita acum ca am bubu noi!; 2. Mi se pare absolut minunat ca m-ai felicitat de ziua mea (chiar anul asta), chiar daca nu stii cand e :); 3. Nici eu nu stiu cand e ziua ta, asa ca suntem chit; 4. Nush cine e anonimul, da' sa imi trimita un mesaj de ziua ta sa nu uit :); 5.BUBU VI RULZ!; 6. CLAU RULZ!

Irina Stresina spunea...

aaaaa ... decat 2 bubu? i need moooore :))))

ionela spunea...

Sa speram ca cele 2 buburuze...care acum se plimba in voie prin florile de pe balcon...vor face "pui"...si atunci sa vedem poze :P

Irina Stresina spunea...

Deeeci m-as bucura sa fie asa ... caci si eu initial am avut 2 buburuze lipte pe laptop ... si acum sunt cam 55 (pe numaratelea) ... asa ca astept poze cu puiutii ... si nu, nu sunt nebuna ... am si certificat :D